BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 23, 2011

azam tahun baru

orang semua duk kalut cuti krismas
aku duk kalut pikir nak buat nota ke tak
memang la final exam lambat lagi
tahun depan
tapi,,welll,,you know
orang yang lambat pickup macam aku ni
kena baca 4 5 kali baru paham

kena la korbankan masa untuk bercuti dengan mengadap buku
asyik duk pikir pasal final exam
sampai lupa tak lama lagi dah nak tahun baru
tak lama dah nak masuk tahun depan
lebih kuran seminggu je lagi kan

oleh itu,,
mari la kita menanamkan azam
hahaha
macam pelik je
padahal tiap2 tahun aku la orang yang tak penah kisah pasal azam2 ni segala

ok,
straight to the point
azam aku tahun depan ialah nak pakai tudung tutup dada
due to perkara buruk yang telah menimpa rakan2 aku akibat dari memakai tudung tak tutup dada seperti yang ditetapkan syariat
sebelum kena apa2 bala kat aku
eloklah sekiranya aku ambil iktibar
ye dak?

No comments: