BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 9, 2014

Nah,bebel sikit

Sebenarnya kan,
Aku banyak je cerita bergambar yang nk post kat sini
Tapi sebab leceh sket blogging pkai fon,
So,banyak entry terbantut
Nak transfer gambar ke laptop dulu,aku malas

Ke sebenarnya aku yang bengap guna application blogger kat fon ni?
So,terpaksa la korang dengar aku membebel tanpa provide gambar untuk korang cuci mata

Hari minggu aku dengar anak sedara aku yang kembar tu bebel,
Sekarang,korang dengar la aku pulak bebel
Hahaha

Nanti aku cuba la find out mcm mne nk bubuh gmbar n tulis entry sebagaimana kita buat kat laptop by using fon
Kalau aku tak berjaya find out,terpksa la korg menerima kesuraman tanpa sebarang gambar
Hahaha
Tapi kalo kepingin sangat nk tengok gambar,
P la tengok kat instagram akak
Hahaha
Akak dah ada instagram kau
Takde la kuno sangat dah
Tapi still kuno sebab tak reti beli tiket flight secara online..haha

Ok la,sekian untuk hari ni
Akak lapar
Tak boleh nak fikir
Cau cin cau
Assalamualikum semua
Hahaha

No comments: