BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 7, 2014

Lulus jua akhirnya

Ramadhan yang lalu aku kan ada pergi exam ethics and professional course
Repeat sebenarnya
First time ambil di Penang, fail
Second time amik kat KL, alhamdulillah lulus

Sebelum ni concept bar council kalau ang fail je,dia kan hantar fax notify ang fail
Kalau ang lulus,dia buat diam je

So,kali ni aku harap aku tak dapat fax yg tulis 'we regret to inform'
Sekali,bar council call
Perghhh,,gila cuak bila dia kata you ada amik exam on july kan
Dengan gagap2 aku mengiyakan
Then dia cakap, you already passed, is it possible for you to come to bar council to collect your certificate
Dengan keadaan terpinga2 aku tanya balik,kiranya i lulus?
Dasar bengap..hahaha..patut amik exam 2 kali baru lulus..

Bila orang bar council kata yes,
Mula la senyum sampai ke telinga
Punya la suka,rasa nak joget-joget
Sampai lupa nk cakap alhamdulillah

Aku punya gembira mengalahkan orang nak call to the Bar..
Yela,dengan kesusahan nak lulus,kita lebih menghargai kejayaan itu
Walaupun dah 3 hari tau result,gembiranya masih terasa hingga ke hari ni
Hahaha
Over? Biaqq ahhh
Aku yg menghadapi keperitan pergi exam,
Bagi la can aku bergembira sebab exam ni adalah exam terakhir sepanjang zaman pupillage herherher

Training program dah lulus, pengecualian peperiksaan bahasa melayu dah keluar sijil, ethics course ni tunggu ketibaan sijil ja

So,sekarang kita tunggu tempoh pupillage ni tamat ja
Legaaaa!

No comments: