BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 14, 2011

kawan datang dan pergi

terpulang pada korang nak define kawan macam mana
mungkin bagi setengah orang,
lelaki sahaja kawan diorang
or perempuan sahaja baru di anggap sebagai kawan

owh,,bagi yang sudi bertanya khabar aku
thnxs a lot
aku sihat je
tapi busy sikit sejak prektikal
harap tak sentap la kalau aku tak balas pertanyaan korang ye

kawan datang dan pergi
thanks kawan yang datang dalam hidup aku
dan thanks juga pada yang pergi
kurang-kurang korang tak hipokrit
kalau dah rasa tak boleh kawan tu
ape lagi
angkat jela kaki jela
ye tak?
itu pun lagi baik daripada sentiasa berhipokrit
dah la tak suka kita tapi teruskan berkawan dengan kita
tak ke perkara itu lebih menakutkan?
ala2 gunting dalam lipatan and api dalam sekam je
tak de angin,takde ribut
tiba2 datang emo2 kat kita
mengungkit segala bagai

semua kawan pun akan datang dan pergi
so,,tak payah la nak kalut-kalut nak bergaduh beria dengan semua orang,
buat orang lain semua sebagai musuh ko semata-mata ko nak besfren dengan seseorang
eh,,boleh paham tak ayat aku?
tak paham?
abaikan

tujuan post ini ialah untuk mengucapkan terima kaseh kepada seorang kawan yang baru muncul dalam hidup aku
menggantikan semua kawan yang blah dari hidup aku ni
thnks untuk semua kawan
terutamanya dua lagu yang kau suggest kan semalam..
sedap lagu tu..
eh,,ko baca ke blog aku?
aku rasa tak kot
hua3

p/s:ko memang glamer dalam hati aku..hak3

2 comments:

i.am.lukman said...

wah. sape nie? kalo aku jadi dia, aku mintak ko blanje pizza. keh3

jau said...

ko blnja la aku pizza,,nnt org yg aku ceritakan tu ialah ko la..hahaha