BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 23, 2011

selamat tinggal UUM

ok,,ini post terakhir sebelum cuti semester untuk aku bermula
setelah lama tak update kan
konon2 busy exam
padahal duk sibuk berparty je bila ada gap for next exam

setelah berhempas pulah 6papers,,
td pukul 5ptg,,
berakhir sudah segala penderitaan


walaupun penceritaan kali ini tunggang gterbalik,,
harap anda semua faham
sebenarnya aku ada 15minit lagi ni sebelum bertolak pulang
duduk kalut2 mengemas pun still gedik2 nak update blog tuk kali terakhir dari bumi UUM
yela..lepas ni kan cuti lama
saja la tulis entry dari bumi sintok sebelum balik
rindu2 kat sintok kang,,
boleh la baca post ni..
buwekkkk..

cukup la ni..
nanti aku balik umah kita boleh mengarang panjang-panjang
lama tak buat karangan ni,,
ayat aku pun dah jadi macam pendatang asing
ok,,bye2 semua

kalau rajin,,datang la lawat blog ni lagi esok ke lusa
kalau aku tak busy kat rumah..ada la new post
kalau takde new post tu,,jgn la duk kecewa
just keep visiting my blog je
hehehe..

No comments: